Počet záznamů: 1  

Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů

  1. 1.
    0431346 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Objevování struktury slovních úloh ve vzdělávání učitelů.
    [Discovering the structure of word problems in teacher education.]
    Matematika 6 : Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 - (Uhlířová, M.), s. 260-264. ISBN 978-80-244-4062-0.
    [Elementary Mathematics Education 2014. Olomouc (CZ), 23.04.2014-25.04.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: professionalism * inquiry based education * problem posing * structure of problem
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    V předloženém příspěvku se snažíme v návaznosti na předchozí práce ukázat, jak rozvíjíme cesty ke zkvalitňování profesionality studentů učitelství i učitelů. Pokračujeme ve studiu přínosu a možností využití činností spojených s tvořením (slovních) úloh. Jde nám o vědomé respektování a uplatňování požadavků, které jsou kladeny na formulaci slovních úloh a o uvědomení si potřeby věnovat pozornost struktuře vytvářených úloh.

    In this paper we endeavor to show how we develop ways of improving the quality of teacher students and teachers professionalism. We continue to study the benefits and possibilities of utilization of activities connected with the problem posing. We aim at conscious respecting and implementation of the requirements that are imposed on the formulation of word problems, and especially at the awareness of the need to pay attention to the posed problems structure.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0235941

     
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf0161.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.