Počet záznamů: 1  

Can video games change attitudes towards history? Results from a laboratory experiment measuring short- and long-term effects

  1. 1.
    SYSNO0544560
    NázevCan video games change attitudes towards history? Results from a laboratory experiment measuring short- and long-term effects
    Tvůrce(i) Kolek, L. (CZ)
    Šisler, V. (CZ)
    Martinková, Patrícia (UIVT-O) SAI, RID, ORCID
    Brom, C. (CZ)
    Korespondující/seniorKolek, L. - Korespondující autor
    Zdroj.dok. Journal of Computer Assisted Learning. Roč. 37, č. 5 (2021), s. 1348-1369. - : Wiley
    Druh dok.Článek v odborném periodiku
    Grant GA21-03658S GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    Institucionální podporaUIVT-O - RVO:67985807
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.US
    Klíč.slova differential item functioning * explicit attitudes * game-based learning * history representation * implicit attitudes * media in education * video games
    Spolupracující instituce Filozofická fakulta Univerzity Karlovy (Česká republika)
    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Praha (Česká republika)
    Matematicko fyzikální fakulta Universita Karlova, Praha (Česká republika)
    URLhttp://dx.doi.org/10.1111/jcal.12575
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0321405
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.