Počet záznamů: 1  

Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study

  1. SYS0533029
    LBL
      
    01000a^^22220027750^450
    005
      
    20240103224526.7
    014
      
    $a 85092063559 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000574925900001 $2 WOS
    017
      
    $a 10.1111/jcal.12489 $2 DOI
    100
      
    $a 20201014d m y slo 03 ba
    101
      
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
    215
      
    $a 14 s. $c P
    300
      
    $a Univerzita Karlova v Praze. Grant Numbers: PRIMUS/HUM/03, PROGRESS Q15
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0251166 $1 011 $a 0266-4909 $e 1365-2729 $1 200 1 $a Journal of Computer Assisted Learning $v Roč. 37, č. 2 (2021), s. 305-318 $1 210 $c Wiley
    610
      
    $a animation
    610
      
    $a children
    610
      
    $a emotional design
    610
      
    $a eye tracker
    610
      
    $a games
    610
      
    $a learning
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0339101 $a Javora $b O. $y CZ $4 070 $z K
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0397439 $a Hannemann $b T. $y CZ $4 070
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0014799 $a Volná $b K. $y CZ $4 070
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0294719 $a Děchtěrenko $b Filip $p PSU-E $i Kognitivní psychologie $j Department of Cognitive Psychology $w Institute of psychology $y CZ $4 070 $T Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0397440 $a Tetourová $b T. $y CZ $4 070
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0339100 $a Stárková $b T. $y CZ $4 070
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0222657 $a Brom $b C. $y CZ $4 070 $z K
    856
      
    $u https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/jcal.12489 $9 RIV
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.