Počet záznamů: 1  

Tous à l’école! Bonheurs, malentendus et paradoxes de l’éducation inclusive

  1. 1.
    SYSNO0496875
    NázevLa surdité et la langue des signes dans l’histoire de la philosophie
    Překlad názvuDeafness and sign language in the history of philosophy
    Tvůrce(i) Fulka, Josef (FLU-F) ORCID, RID, SAI
    Zdroj.dok. Tous à l’école! Bonheurs, malentendus et paradoxes de l’éducation inclusive. S. 81-90. - Pessac : Presses universitaires de Bordeaux, 2018 / Kohout-Diaz M.
    ISBN979-10-300-0224-9
    EdiceÉtudes sur l’éducation (Talence)
    Druh dok.Část monografie, knihy (kapitola)
    Institucionální podporaFLU-F - RVO:67985955
    Jazyk dok.fre
    Země vyd.FR
    Klíč.slova deafness * sign language * history
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0290255
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.