Naše společnost
- ISSN 1214-438X
Roč. 3, č.2 (2005), s. 13-15
Poč.str.
2 s.
Jazyk dok.
cze - čeština
Země vyd.
CZ - Česká republika
Klíč. slova
media ; monitoring
Vědní obor RIV
AO - Sociologie, demografie
CEP
IBS7028205 GA AV ČR - Akademie věd
CEZ
AV0Z7028912 - SOU-Z
Anotace
Příspěvek zahrnuje tři okruhy otázek týkajících se obrazu médií ve výzkumech veřejného mínění. Prvním okruhem je míra důvěry v média, druhým názory na pravdivost a úplnost informací poskytovaných médii a třetím četnost sledování zpravodajských pořadů.
Překlad anotace
This paper spans 3 types of questions concerning image of media in public opinion surveys. The first is about extent of confidence in media, the second show us opinion on veracity and completeness of information provided by media and third frequency of TV watching.
Pracoviště
Sociologický ústav
Kontakt
Eva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
Rok sběru
2006
Počet záznamů: 1
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.