Počet záznamů: 1  

Na cestě k “výborně zřízenému knihkupectví”. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749–1848)

  1. SYS0509048
    LBL
      
    01000a^^22220027750^450
    005
      
    20240103222630.7
    010
      
    $a 978-80-200-3054-2
    010
      
    $a 978-80-88069-86-7
    017
      
    $2 DOI
    100
      
    $a 20191002d m y slo 03 ba
    101
      
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Na cestě k “výborně zřízenému knihkupectví”. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749–1848)
    210
      
    $a Praha $c Academia $a Praha $c Ústav pro českou literaturu AV ČR $d 2019
    215
      
    $a 383 s. $c P
    541
      
    $a Toward a “well-functioning book market”. Networks, firms and protagonists in the Bohemian book market (1749–1848) $z eng
    610
      
    $a book market
    610
      
    $a book history
    610
      
    $a Bohemia
    610
      
    $a 18th–19th century
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0022953 $4 070 $a Madl $b Claire $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0228037 $4 070 $a Wögerbauer $b Michael $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $y AT $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0270563 $4 070 $a Píša $b Petr $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $y CZ $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.