Počet záznamů: 1
Na cestě k “výborně zřízenému knihkupectví”. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749–1848)
SYS 0509048 LBL 01000a^^22220027750^450 005 20240103222630.7 010 $a 978-80-200-3054-2 010 $a 978-80-88069-86-7 017 $2 DOI 100 $a 20191002d m y slo 03 ba 101 $a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Na cestě k “výborně zřízenému knihkupectví”. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749–1848) 210 $a Praha $c Academia $a Praha $c Ústav pro českou literaturu AV ČR $d 2019 215 $a 383 s. $c P 541 $a Toward a “well-functioning book market”. Networks, firms and protagonists in the Bohemian book market (1749–1848) $z eng 610 $a book market 610 $a book history 610 $a Bohemia 610 $a 18th–19th century 700 -1
$3 cav_un_auth*0022953 $4 070 $a Madl $b Claire $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i. 701 -1
$3 cav_un_auth*0228037 $4 070 $a Wögerbauer $b Michael $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $y AT $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i. 701 -1
$3 cav_un_auth*0270563 $4 070 $a Píša $b Petr $p UCL-M $i Oddělení pro výzkum literární kultury $j Department for Research into Literary Culture $w Department for Research into Literary Culture $y CZ $T Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1