Počet záznamů: 1  

To Quiz or to Shoot When Practicing Grammar? Catching and Holding the Interest of Child Learners: A Field Study

  1. 1.
    SYSNO0556600
    NázevTo Quiz or to Shoot When Practicing Grammar? Catching and Holding the Interest of Child Learners: A Field Study
    Tvůrce(i) Brom, C. (CZ)
    Kolek, L. (CZ)
    Lukavský, Jiří (PSU-E) RID, ORCID, SAI
    Děchtěrenko, Filip (PSU-E) RID, ORCID, SAI
    Volná, K. (CZ)
    Korespondující/seniorBrom, C. - Korespondující autor
    Zdroj.dok. Frontiers in Psychology. Roč. 13, duben (2022). - : Frontiers Media
    Číslo článku856623
    Druh dok.Článek v odborném periodiku
    Institucionální podporaPSU-E - RVO:68081740
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.CH
    Klíč.slova game-based learning (GBL) * quiz * intrinsic integration * learning analytics * persistence * interest * distraction
    Spolupracující instituce Univerzita Karlova v Praze, Matematicko-fyzikální fakulta (Česká republika)
    Česká televize (Česká republika)
    URLhttps://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.856623/full
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0330772
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0556600 J Lukavský, Děchtěrenko a kol_To Quiz or to Shoot....pdf11.4 MBAutorský preprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.