Počet záznamů: 1
Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice
- 1.
SYSNO ASEP 0351127 Druh ASEP K - Konferenční příspěvek (lokální konf.) Zařazení RIV Stať ve sborníku Název Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice Překlad názvu Development of natural differentiation in mathematics classroom Tvůrce(i) Hošpesová, A. (CZ)
Tichá, Marie (MU-W) RID, SAIZdroj.dok. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. - Plzeň : Vydavatelský servis, 2010 / Lávička M. ; Bastl B. - ISBN 978-80-86843-30-8
S. 121-126Poč.str. 6 s. Akce Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010 Datum konání 04.11.2010-06.11.2010 Místo konání Srní Země CZ - Česká republika Typ akce CST Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova professional competences ; heterogeneity ; natural differentiation ; substantial learning Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace Požadavky na úroveň funkční matematické gramotnosti rostou. To klade velké nároky na profesionální kompetence učitelů. K nim patří také dovednost reagovat na heterogenitu a vytvářet podmínky pro rozvoj vzdělávacích předpokladů všech žáků. Heterogenita není chápána jako problém, ale jako jev přirozený a v určitých oblastech podnětný. Překlad anotace The need that pupils achieve functional mathematical literacy grows. It makes considerable demands on teachers' professional competences, including their ability to react on heterogeneity and to create conditions for developmnet of all pupils' educational prerequisites. Heterogeneity is not grasped as a problem but as something natural and in some aspects challenging. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2011
Počet záznamů: 1