Počet záznamů: 1
O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat
- 1.
SYSNO ASEP 0468697 Druh ASEP K - Konferenční příspěvek (lokální konf.) Zařazení RIV Stať ve sborníku Název O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat Překlad názvu About some misconceptions related to argumentation skills Tvůrce(i) Samková, L. (CZ)
Tichá, Marie (MU-W) RID, SAIZdroj.dok. Cesty k matematice II. - Praha : Matfyzpress, 2016 / Hromadová J. ; Slavík A. - ISBN 978-80-7378-326-6
S. 58-66Poč.str. 9 s. Forma vydání Tištěná - P Akce Cesty k matematice II Datum konání 22.09.2016 - 23.09.2016 Místo konání Praha Země CZ - Česká republika Typ akce CST Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova general statements ; argumentation skills ; inqiry-based education Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP GA14-01417S GA ČR - Grantová agentura ČR Institucionální podpora MU-W - RVO:67985840 Anotace Příspěvek se zaměřuje na různé způsoby prokazování pravdivosti obecných tvrzení (odkazy na autoritu, různé typy empirických argumentů, deduktivní argumenty). Podrobně sleduje argumentační schopnosti budoucích učitelů 1. Stupně ZŠ, zmiňuje často se vyskytující miskoncepce. Jako možnou cestu ke zlepšení argumentačních schopností nabízí badatelsky orientované vyučování. Překlad anotace The contribution focuses on various ways of proving general statements (external convictions, various types of empirical arguments, deductive arguments). We observe in details argumentation skills of future primary school teachers, and mention often occurring misconceptions. We offer inquiry-based education as a possible way to development of argumentation skills. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2017
Počet záznamů: 1