Počet záznamů: 1  

O některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat

  1. 1.
    SYSNO ASEP0468697
    Druh ASEPK - Konferenční příspěvek (lokální konf.)
    Zařazení RIVStať ve sborníku
    NázevO některých miskoncepcích souvisejících se schopností argumentovat
    Překlad názvuAbout some misconceptions related to argumentation skills
    Tvůrce(i) Samková, L. (CZ)
    Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok.Cesty k matematice II. - Praha : Matfyzpress, 2016 / Hromadová J. ; Slavík A. - ISBN 978-80-7378-326-6
    S. 58-66
    Poč.str.9 s.
    Forma vydáníTištěná - P
    AkceCesty k matematice II
    Datum konání22.09.2016 - 23.09.2016
    Místo konáníPraha
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceCST
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovageneral statements ; argumentation skills ; inqiry-based education
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA14-01417S GA ČR - Grantová agentura ČR
    Institucionální podporaMU-W - RVO:67985840
    AnotacePříspěvek se zaměřuje na různé způsoby prokazování pravdivosti obecných tvrzení (odkazy na autoritu, různé typy empirických argumentů, deduktivní argumenty). Podrobně sleduje argumentační schopnosti budoucích učitelů 1. Stupně ZŠ, zmiňuje často se vyskytující miskoncepce. Jako možnou cestu ke zlepšení argumentačních schopností nabízí badatelsky orientované vyučování.
    Překlad anotaceThe contribution focuses on various ways of proving general statements (external convictions, various types of empirical arguments, deductive arguments). We observe in details argumentation skills of future primary school teachers, and mention often occurring misconceptions. We offer inquiry-based education as a possible way to development of argumentation skills.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2017
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.