Počet záznamů: 1  

Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie

  1. 1.
    SYSNO ASEP0468019
    Druh ASEPL3 - Certifikovaná metodika
    Zařazení RIVN - Certifikované metodiky, léčebné postupy, památkové postupy, specializované mapy s odborným obsahem
    Poddruh RIVCertifikovaná metodika
    NázevMetodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
    Překlad názvuMethodic of vertical deflections determination of bridge construction by the radar interferometric technology
    Tvůrce(i) Antoš, Filip (UTIA-B) RID
    Talich, Milan (UTIA-B) ORCID
    Glöckner, M. (CZ)
    Böhm, Ondřej (UTIA-B)
    Soukup, Lubomír (UTIA-B) RID, ORCID
    Havrlant, Jan (UTIA-B)
    Závrská, M. (CZ)
    Šolc, Jakub (UTIA-B)
    Celkový počet autorů8
    Rok vydání2016
    Int.kódMet-SvisPruhMostu-2015
    Technické parametrySmlouva na užití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje, č.j. UTIA-VÚ-49/2013, ze dne 4.3.2013, ve znění Dodatku č. 3 ze dne 2. 3. 2016, Komora geodetů a kartografů, IČ: 61385751, odpovědná osoba: Ing. Jan Fafejta, tel: 241 402 563, e-mail: info@kgk.cz, www.kgk.cz
    Ekonomické parametryUmožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Metodika je k dizpozici zdarma.
    Číselná identifikaceČÚZK-06476/2016-22
    Způsoby využitíC - Výsledek je využíván bez omezení druhu uživatelů
    Certifikační orgánČeský úřad zeměměřický a katastrální, Pod sídlištěm 1800/9, 18211 Praha 8, Česká republika
    Datum certif.07.04.2016
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovaradar interferometry ; geodesy ; vertical deflections ; bridge construction
    Vědní obor RIVDE - Zemský magnetismus, geodézie, geografie
    CEPFR-TI4/436 GA MPO - Ministerstvo průmyslu a obchodu
    AnotaceMetodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu.
    Překlad anotaceThe methodology provides guidance for determining the vertical deflection of bridge structures using radar interferometry technology. The vertical deflection of bridges are primarily caused by stress during transit of vehicles. The deflections are simultaneously measured by radar throughout the length of the monitored structure. The measurement is continuous with a high sampling frequency (200 Hz) and with high precision (0.01 mm). It is believed the use of interferometric radar IBIS-S Italian manufacturer IDS. General recommendations and conclusions are valid for every kind of radar.
    PracovištěÚstav teorie informace a automatizace
    KontaktMarkéta Votavová, votavova@utia.cas.cz, Tel.: 266 052 201.
    Rok sběru2017
    Elektronická adresahttp://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.