Počet záznamů: 1
Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
- 1.
SYSNO ASEP 0468019 Druh ASEP L3 - Certifikovaná metodika Zařazení RIV N - Certifikované metodiky, léčebné postupy, památkové postupy, specializované mapy s odborným obsahem Poddruh RIV Certifikovaná metodika Název Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie Překlad názvu Methodic of vertical deflections determination of bridge construction by the radar interferometric technology Tvůrce(i) Antoš, Filip (UTIA-B) RID
Talich, Milan (UTIA-B) ORCID
Glöckner, M. (CZ)
Böhm, Ondřej (UTIA-B)
Soukup, Lubomír (UTIA-B) RID, ORCID
Havrlant, Jan (UTIA-B)
Závrská, M. (CZ)
Šolc, Jakub (UTIA-B)Celkový počet autorů 8 Rok vydání 2016 Int.kód Met-SvisPruhMostu-2015 Technické parametry Smlouva na užití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje, č.j. UTIA-VÚ-49/2013, ze dne 4.3.2013, ve znění Dodatku č. 3 ze dne 2. 3. 2016, Komora geodetů a kartografů, IČ: 61385751, odpovědná osoba: Ing. Jan Fafejta, tel: 241 402 563, e-mail: info@kgk.cz, www.kgk.cz Ekonomické parametry Umožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Metodika je k dizpozici zdarma. Číselná identifikace ČÚZK-06476/2016-22 Způsoby využití C - Výsledek je využíván bez omezení druhu uživatelů Certifikační orgán Český úřad zeměměřický a katastrální, Pod sídlištěm 1800/9, 18211 Praha 8, Česká republika Datum certif. 07.04.2016 Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova radar interferometry ; geodesy ; vertical deflections ; bridge construction Vědní obor RIV DE - Zemský magnetismus, geodézie, geografie CEP FR-TI4/436 GA MPO - Ministerstvo průmyslu a obchodu Anotace Metodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu. Překlad anotace The methodology provides guidance for determining the vertical deflection of bridge structures using radar interferometry technology. The vertical deflection of bridges are primarily caused by stress during transit of vehicles. The deflections are simultaneously measured by radar throughout the length of the monitored structure. The measurement is continuous with a high sampling frequency (200 Hz) and with high precision (0.01 mm). It is believed the use of interferometric radar IBIS-S Italian manufacturer IDS. General recommendations and conclusions are valid for every kind of radar. Pracoviště Ústav teorie informace a automatizace Kontakt Markéta Votavová, votavova@utia.cas.cz, Tel.: 266 052 201. Rok sběru 2017 Elektronická adresa http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy
Počet záznamů: 1