Počet záznamů: 1  

Data science pro analýzu přijímacích a maturitních testů

  1. 1.
    0583939 - ÚI 2024 RIV CZ cze A - Abstrakt
    Martinková, Patrícia
    Data science pro analýzu přijímacích a maturitních testů.
    [Data science for the analysis of admissions and maturita tests.]
    Den otevřených dveří Ústavu informatiky AV ČR 2023 - program. Praha: Ústav informatiky AV ČR, 2023.
    [Týden Akademie věd ČR. 06.11.2023-12.11.2023, Praha]
    Grant CEP: GA TA ČR(CZ) TL05000008
    Institucionální podpora: RVO:67985807
    Klíčová slova: psychometrics * educational measurement * machine learning
    Obor OECD: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    https://www.cs.cas.cz/news/2023-11-08-Den-otevrenych-dveri/en

    ZÁKLADNÍ ÚDAJE: Den otevřených dveří Ústavu informatiky AV ČR 2023 - program. Praha: Ústav informatiky AV ČR, 2023. [Týden Akademie věd ČR. 06.11.2023-12.11.2023, Praha] ABSTRAKT: Přijímací a maturitní zkoušky rozhodují o budoucnosti mnoha mladých lidí. Avšak, jak zajistit, aby takové testy opravdu měřily to, co mají, a byly spolehlivé? Co když bychom mohli využít technologie, která nám pomůže předpovědět obtížnost jednotlivých otázek a vytvořit adaptivní testy na míru každému studentovi? V této prezentaci se podíváme na komplexní analýzu testů a položek a ukážeme si, jak lze pomocí strojového učení předpovídat obtížnost položek a zefektivnit testování pomocí počítačových adaptivních testů.

    Entrance and final exams decide the future of many young people. However, how to ensure, that such tests really measure what they are supposed to and are reliable? What if we could use technology to help us predict the difficulty of individual questions and create adaptive tests tailored to each student? In this presentation, we will look at a comprehensive analysis of tests and items and show, how machine learning can be used to predict item difficulty and make testing more efficient with computer adaptive tests.
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0351919

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.