Počet záznamů: 1  

Specifické šetření ředitelů, učitelů a žáků základních škol v ČR – Panel 150 v rámci projektu SYRI - ředitelé

  1. 1.
    0579503 - SOÚ 2024 CZ cze E - Elektronický dokument
    Tabery, Paulína - Čadová, Naděžda - Vinopal, Jiří - Ďurďovič, Martin - Pilnáček, Matouš - Červenka, Jan - Tuček, Milan - Vitíková, Jana - Hájková, Helena - Plačková, Marie - Spurný, Martin - Kyselá, Monika - Weikertová, Štěpánka - Ježková, Karolína - Novotná, Lucie
    Specifické šetření ředitelů, učitelů a žáků základních škol v ČR – Panel 150 v rámci projektu SYRI - ředitelé.
    [Specific Survey of Principals, Teachers and Pupils of Primary Schools in the Czech Republic - Panel 150 of the SYRI Project - Principals.]
    [datový soubor]. - Praha, 2023
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: data file * survey * public opinion
    Obor OECD: Sociology
    https://www.syri.cz/

    Šetření ředitelů prováděné Centrem pro výzkum veřejného mínění se věnovalo otázkám reflexe atmosféry ve škole, spolupráci s pedagogy, organizační výzvy a podmínky výkonu ředitelské a případně učitelské profese spolu s osobním hodnocením aktuálních motivací a psychické pohody.Jednotlivé datové soubory z panelu 150 jsou vzájemně propojitelné a je tedy možné s nimi pracovat jak odděleně tak zkoumat vazby mezi žáky, učiteli a řediteli.



    The survey of principals conducted by the Center for Public Opinion Research addressed questions of reflection on the school climate, collaboration with teachers, organizational challenges and conditions of the principalship and possibly the teaching profession, along with personal assessments of current motivations and psychological well-being.The individual datasets from Panel 150 are interconnected and can therefore be used both separately and to examine the links between students, teachers and principals.
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0348456

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.