Počet záznamů: 1  

Specifické šetření ředitelů, učitelů a žáků základních škol v ČR – Panel 150 v rámci projektu SYRI - žáci

  1. 1.
    0579486 - SOÚ 2024 CZ cze E - Elektronický dokument
    Tabery, Paulína - Čadová, Naděžda - Vinopal, Jiří - Ďurďovič, Martin - Pilnáček, Matouš - Červenka, Jan - Tuček, Milan - Vitíková, Jana - Hájková, Helena - Plačková, Marie - Spurný, Martin - Kyselá, Monika - Weikertová, Štěpánka - Ježková, Karolína - Novotná, Lucie
    Specifické šetření ředitelů, učitelů a žáků základních škol v ČR – Panel 150 v rámci projektu SYRI - žáci.
    [Specific Survey of Principals, Teachers and Pupils of Primary Schools in the Czech Republic - Panel 150 of the SYRI Project - Pupils.]
    [datový soubor]. - Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2023
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: data file * survey * public opinion
    Obor OECD: Sociology
    https://www.syri.cz/

    První vlna šetření prováděného Centrem pro výzkum veřejného mínění se zaměřila na zkoumání kvality školního i domácího prostředí, vztahů a atmosféry z pohledu žáků, u nichž se propojovali postojové otázky s výsledky testů SCIO z matematiky a českého jazyka. Jednotlivé datové soubory z panelu 150 jsou vzájemně propojitelné a je tedy možné s nimi pracovat jak odděleně tak zkoumat vazby mezi žáky, učiteli a řediteli.



    The first wave of the survey conducted by the Centre for Public Opinion Research focused on examining the quality of the school and home environment, relationships and atmosphere from the perspective of pupils, who were asked to link attitudinal questions with the results of SCIO tests in mathematics and Czech language. The individual datasets from Panel 150 are interlinked and can therefore be worked with separately as well as examining the links between pupils, teachers and principals.
    Trvalý link: https://hdl.handle.net/11104/0348458

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.