Počet záznamů: 1
Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát
- 1.0543347 - NHÚ 2022 RIV CZ cze V - Výzkumná zpráva
Jann, Ole - Münich, Daniel - Zapletalová, Lucie
Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát.
[The gap of in-person teaching during the Covid-19 pandemic: estimation of invisible economic losses.]
Praha: Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i., 2021. 24 s. Studie IDEA, 2/2021. ISBN 978-80-7344-571-3
Grant ostatní: AV ČR(CZ) StrategieAV21/22
Program: StrategieAV
Institucionální podpora: RVO:67985998
Klíčová slova: Covid-19 pandemic * school closures * future earnings
Obor OECD: Applied Economics, Econometrics
https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky/files/extfile/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky.pdf
Studie dopadů dávnějších školních výluk, školních absencí a již i několik zahraničních dopadových studií z období pandemie covid-19 ukazují, že výluka prezenční výuky způsobená pandemií bude mít i v Česku výrazné negativní dopady na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělanostních nerovností. Snížená úroveň vzdělání se velmi pravděpodobně promítne i do budoucích výdělků současných žáků a studentů, a to po dlouhé dekády jejich produktivního života.
Studies of the impact of school closures and school absences as well as impact studies already carried out abroad into the Covid-19 pandemic period all show, that the gap in in-person teaching caused by the pandemic will have a substantial negative impact on pupils' educational outcomes and will increase educational inequalities. The loss of learning will very likely lower the future earnings of current pupils and students for decades of their productive life.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0320567
Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup IDEA_Studie_02_2021.pdf 4 781 KB Vydavatelský postprint povolen
Počet záznamů: 1