Počet záznamů: 1  

Technologie určování dynamických pohybů mostních konstrukcí současně v podélném i svislém směru pozemní radarovou interferometrií

  1. 1.
    0541351 - ÚTIA 2022 RIV CZ cze Z - Poloprovoz, ověřená technologie, odrůda/plemeno
    Talich, Milan - Havrlant, Jan - Soukup, Lubomír - Antoš, Filip - Polák, M. - Ryjáček, P. - Litoš, J. - Plachý, T. - Macho, M.
    Technologie určování dynamických pohybů mostních konstrukcí současně v podélném i svislém směru pozemní radarovou interferometrií.
    [Technology for determining the dynamic displacements of bridge structures simultaneously in the longitudinal and vertical direction by ground-based radar interferometry.]
    Interní kód: OT-DefMoRI(VI20192022167)V1-2020 ; 2020
    Technické parametry: Vlastníkem výsledku jsou ÚTIA AV ČR, v. v. i. (75%) a ČVUT v Praze, Fakulta stavební, katedra mechaniky (25%). Smlouva o využití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje ze dne 24. 3. 2021 , je uzavřena mezi ÚTIA AV ČR (IČ: 67985556 , odpovědná osoba: Ing. Milan Talich, Ph.D., tel: 266052440, e-mail: milan.talich@utia.cas.cz, www.utia.cz) a Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. (IČ: 03447286, odpovědná osoba: Ing. Martin Pípa, tel: 257 015 762, e-mail: martin.pipa@tsk-praha.cz, www.tskpraha.cz.), č.sm. ÚTIA: 01/21, č.sm. TSK: 6/21/4056/023.
    Ekonomické parametry: Umožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Technologie je k dizpozici zdarma.
    Grant CEP: GA MV(CZ) VI20192022167
    Institucionální podpora: RVO:67985556
    Klíčová slova: radar interferometry * deformation analysis * deformation of bridge structures * monitoring * bridge
    Obor OECD: Occupational health
    https://www.defmori.cz/

    Byla vytvořena a ověřena technologie určování dynamických pohybů nosných konstrukcí mostů způsobené průjezdy vozidel. Využívá se simultánního měření dvou či více radarů pro současné určení podélných (v ose mostu) i svislých pohybů. Technologie tím umožňuje eliminovat i chyby v jinak nutných předpokladech stanovujících směr reálných pohybů. Technologie umožňuje provádět i identifikaci parametrů modální analýzy.

    The technology for determining the dynamic movements of bridge structures caused by vehicle passages was created and verified. Simultaneous measurement of two or more radars is used to simultaneously determine longitudinal (in the bridge axis) and vertical movements. The technology thus makes it possible to eliminate errors in otherwise necessary assumptions determining the direction of real movements. The technology also enables the identification of modal analysis parameters.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0318966

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.