Počet záznamů: 1  

Rozhovor s Ninou Fárovou: Špatných učitelů je stejně jako špatných učitelek

  1. 1.
    0538400 - SOÚ 2021 CZ cze N - Článek v novinách
    Veitová, Kristýna
    Rozhovor s Ninou Fárovou: Špatných učitelů je stejně jako špatných učitelek.
    [Interview with Nina Fárová: There are as many bad male teachers as bad female teachers.]
    Deník Referendum. 16.8.2020 (2020). ISSN 2533-5987
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LTI17013
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: gender dimension in research
    Obor OECD: Sociology
    https://denikreferendum.cz/clanek/31539-rozhovor-s-ninou-farovou-spatnych-ucitelu-je-stejne-jako-spatnych-ucitelek

    O českém školství se v posledních letech mluví především v souvislosti s jeho „krizí“. Ta je přičítána řadě faktorů, jako je nedostatek vyučujících, nízké finanční ohodnocení či vysoká feminizace oboru. Kvůli té se v České republice často volá po zvýšení počtu mužů v základním školství, kteří v současné chvíli na prvním stupni tvoří jen tři procenta vyučujících. O tom, jaké jsou příčiny a opodstatnění uvedeného apelu, hovoří socioložka Nina Fárová, jež se potřebě mužů v primárním školství věnovala ve své dizertační práci.

    In recent years, the main debate about Czech education is connected with its "crisis". This is attributed to a number of factors, such as the lack of teachers, low financial rewards or high feminization of the field. Because of this, there is often an appeal for an increase in the number of men in Czech primary education, who currently make up only three percent of teachers in primary schools. Sociologist Nina Fárová, who addressed the need for men in primary education in her dissertation, talks about the causes and justifications of this appeal.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0316206

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.