Počet záznamů: 1
Diskurzivní bublina jako nástroj marketingové propagace marxismu. Vysvětlivky ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“
- 1.0523090 - ÚČL 2021 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Janoušek, Pavel
Diskurzivní bublina jako nástroj marketingové propagace marxismu. Vysvětlivky ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“.
[A discursive bubble as a marketing tool for promoting Marxism. Explanatory notes on Roman Kanda’s study „Structuralists do Marxism“.]
Česká literatura. Roč. 68, č. 1 (2020), s. 75-82. ISSN 0009-0468. E-ISSN 2571-094X
Institucionální podpora: RVO:68378068
Klíčová slova: Jan Mukařovský * Felix Vodička * structuralism * marxism * polemics
Obor OECD: Specific literatures
Způsob publikování: Open access
https://kramerius.lib.cas.cz/view/uuid:2ef734e4-c28c-4046-8dbf-7d8a65edbafb?article=uuid:b75cd378-ec64-4bbc-9d94-c49dcaecafcd
Polemická stať Pavla Janouška ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“ (Česká literatura 2019/5), která se zabývá strukturalismem a marxismem v díle Jana Mukařovského a Felixe Vodičky.
Polemic paper by Pavel Janoušek with the study of Roman Kanda „Strukturalisté dělají marxismus“
(Česká literatura - Czech Literature journal 2019/5) which deal with ctructuralism and marxism in the work of Jan Mukařovský and Felix Vodička.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0307493
Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup ČL_2020_1-75-82.pdf 1 78.8 KB Vydavatelský postprint povolen
Počet záznamů: 1