Počet záznamů: 1  

Diskurzivní bublina jako nástroj marketingové propagace marxismu. Vysvětlivky ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“

  1. 1.
    0523090 - ÚČL 2021 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Janoušek, Pavel
    Diskurzivní bublina jako nástroj marketingové propagace marxismu. Vysvětlivky ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“.
    [A discursive bubble as a marketing tool for promoting Marxism. Explanatory notes on Roman Kanda’s study „Structuralists do Marxism“.]
    Česká literatura. Roč. 68, č. 1 (2020), s. 75-82. ISSN 0009-0468. E-ISSN 2571-094X
    Institucionální podpora: RVO:68378068
    Klíčová slova: Jan Mukařovský * Felix Vodička * structuralism * marxism * polemics
    Obor OECD: Specific literatures
    Způsob publikování: Open access
    https://kramerius.lib.cas.cz/view/uuid:2ef734e4-c28c-4046-8dbf-7d8a65edbafb?article=uuid:b75cd378-ec64-4bbc-9d94-c49dcaecafcd

    Polemická stať Pavla Janouška ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“ (Česká literatura 2019/5), která se zabývá strukturalismem a marxismem v díle Jana Mukařovského a Felixe Vodičky.

    Polemic paper by Pavel Janoušek with the study of Roman Kanda „Strukturalisté dělají marxismus“
    (Česká literatura - Czech Literature journal 2019/5) which deal with ctructuralism and marxism in the work of Jan Mukařovský and Felix Vodička.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0307493

     
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    ČL_2020_1-75-82.pdf178.8 KBVydavatelský postprintpovolen
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.