Počet záznamů: 1
Čtení jako radost a dobrodružství. Jiřímu Trávníčkovi k šedesátinám
- 1.0522940 - ÚČL 2021 CZ cze M - Část monografie knihy
Sládek, Ondřej
Příběhy ve škole.
[Narratives at school.]
Čtení jako radost a dobrodružství. Jiřímu Trávníčkovi k šedesátinám. Praha: Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., 2020 - (Fránek, M.; Merenus, A.; Sládek, O.; Svobodová, B.), s. 105-113. ISBN 978-80-88069-98-0
Institucionální podpora: RVO:68378068
Klíčová slova: pedagogy * school * narratives * narration * narrative communication * narrative identity
Obor OECD: Specific languages
http://www.ucl.cas.cz/edicee/images/data/sborniky/Jubilejni/Travnicek/Sl%C3%A1dek.pdf
Studie se zbývá rolí příběhů v rámci výuky ve školách; výchozím bodem úvah je aplikace klasického modelu literární komunikace na vztahy mezi pedagogem, studentem a vyučovanou látkou. Na základě tirády „pedagog – vyučovaná látka – student“ se autor studie věnuje jednotlivým aplikacím příběhů, respektive tomu, jak pedagog a student pracují s příběhy a jak jsou příběhy představovány ve vyučované látce.
The paper focuses on the role of narratives in education by applying the classical model of literary communication to the relationships between the educator, the student, and the curriculum. On the base of „the educator – the curriculum – the student“ triad, the author of the paper, discusses the use of narratives in presenting the curriculum by the educator and by the student.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0307346
Počet záznamů: 1