Počet záznamů: 1  

Prezentační design

  1. 1.
    0487177 - ÚOCHB 2018 CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Jaklová Dytrtová, Jana - Dytrtová, R. - Jakl, M.
    Prezentační design.
    [Presentation design.]
    Brno: Tribun EU, 2009. 134 s. ISBN 978-80-7399-852-3
    Institucionální podpora: RVO:61388963
    Klíčová slova: scientific communication * presentation strategies * typographical manual
    Kód oboru RIV: AJ - Písemnictví, masmédia, audiovize

    Monografie „Prezentační design“ je recenzovanou publikací. Kromě stručného přehledu základů typografie, publikace obsahuje konkrétní návody a tipy autorů. Publikace obsahuje cenné teoretické a především praktické informace vycházející vlastních zkušeností autorů s prezentováním a publikováním vědeckých informací. V publikaci se dozvíte jak publikovat a prezentovat vědecká data ve formě vědeckých článků, posterů, monografií, skript, internetových stránek, popularizačních videi, prezentací, přednášek apod. Jsou zde také cenné informace ohledně strategie psaní závěrečných vědeckých prací, jako jsou práce diplomové a disertační, kdy autoři vycházeli z dlouholeté zkušenosti s vedením studentů vysokých škol.

    The monograph "Presentation Design" is a peer-reviewed publication. At the beginning it contains to a brief overview of the basics of typography. Further the publication contains specific tutorials aimed to help young researches and student to learn scientific communication. The publication contains valuable theoretical and, above all, practical information based on the authors' own experience with the presentation and publication of scientific information. In this publication you will learn how to publish and present scientific data in the form of scientific articles, posters, monographs, scripts, websites, popularizing videos, presentations, lectures, etc. There is also valuable information on the strategy of writing final scientific papers such as diploma and dissertation, when the authors came from years of experience with the leadership of university students.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0281860

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.