Počet záznamů: 1
Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců
- 1.0455424 - KNAV 2016 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Beránková, Hana
Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců.
[The Changes of the Frontispieces in the Bohemical Unreligious Literature of the 17th Century with Regard to Marketing Strategies of the Czech and Moravian Printers, Publishers and Booksellers.]
K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta, Ústav romanistiky, 2015 - (Radimská, J.), s. 37-65. ISBN 978-80-7394-542-8.
[K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./. Český Krumlov (CZ), 23.10.2014-26.10.2014]
Institucionální podpora: RVO:67985971
Klíčová slova: frontispieces * book illustrations * marketing strategies * book culture
Kód oboru RIV: AB - Dějiny
Web výsledku:
http://www.ff.jcu.cz/opera-romanica
Příspěvek je zaměřen na komplexní analýzu frontispisů (specifických knižních ilustrací barokního období umístěných před titulním listem), vyskytujících se v nenáboženských tiscích vytištěných v českých zemích v 17. století, a to zejména s ohledem na marketingové strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců.
The article deals with the complex analysis of the frontispieces (specific type of baroque book illustrations placed in front of the title page)found in Bohemical nonreligious literature of the 17th century with special regard to marketing strategies of the Czech and Moravian printers, publishers and booksellers.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0256115
Počet záznamů: 1