Počet záznamů: 1  

Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů)

  1. 1.
    0441505 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Řešení a tvoření úloh (nejen v přípravě učitelů).
    [Problem solving and problem posing (not only in teacher training).]
    Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2014 - (Vondrová, N.), s. 9-17. ISBN 978-80-7290-801-1.
    [Dva dny s didaktikou matematiky 2014. Praha (CZ), 13.02.2014-14.02.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: problem solving * problem posing * structure of problem
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Řešení úloh můžeme podpořit tak, že řešitelé úlohy také tvoří. V příspěvku jsou ukázány různé možnosti tvoření úloh (k danému výpočtu, se zadanými údaji nebo výsledkem, určené struktury) a jejich ilustrace pomocí úloh vytvořených studenty učitelství. Je naznačeno, že tvoření úloh lze chápat jako cíl vzdělávání, vzdělávací a diagnostický prostředek a také jako zdroj motivace.

    Problem solving we can support by problem posing. The paper shows the different possibilities of problem posing (to a given calculation, to the given data or results, to given structure) and their illustrations through problems posed by students and teachers. It is outlined that problem posing can be understood as a goal of education, training and diagnostic tool and as a source of motivation.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244498

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.