Počet záznamů: 1  

Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III

  1. 1.
    0441499 - MÚ 2015 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III.
    [Seven forms of inquiry-based mathematics teaching III.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2014 - (Bastl, B.; Lávička, M.), s. 217-224. ISBN 978-80-86843-45-2.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 06.11.2014-08.11.2014]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA14-01417S
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: inquiry based teaching * substantial learning environments * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Cílem článku je pomocí konkrétních příkladů vyjasnit představu, jak chápeme badatelsky orientované vyučování matematice. Navazujeme v něm také na příspěvek Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování, který byl prosloven na Setkání v roce 2012, a rozvíjíme a prohlubujeme myšlenky prezentované ve zmíněném příspěvku.

    This article aims at using particular examples to clarify an idea of how we understand inquiry based mathematics teaching. It follows up on the contribution Regularities and dependences as an environment for inquiry-based education, which was published in the proceedings of the Setkání in 2012, and to develop and deepen the ideas presented in that contribution.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0244492

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.