Počet záznamů: 1  

A roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm

  1. 1.
    0411285 - UTIA-B 20050013 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Haindl, Michal - Hatka, M.
    A roller - fast sampling-based texture synthesis algorithm.
    [Váleček - rychlá metoda syntézy textur založená na vzorkování.]
    Plzen: University of West Bohemia, 2005. ISBN 80-903100-9-5. In: International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision. WSCG 2005. Proceedings., s. 80-83
    [WSCG 2005 /13./. Plzen (CZ), 31.01.2005-04.02.2005]
    Grant CEP: GA AV ČR 1ET400750407; GA AV ČR IAA2075302; GA MŠMT 1M0572
    Grant ostatní: Commission EC(XE) IST-2001-34744
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10750506
    Klíčová slova: texture modelling * BTF textures
    Kód oboru RIV: BD - Teorie informace

    This paper describes a method for synthesizing natural textures that realistically matches given colour texture appearance. The novel texture synthesis method, which we call the roller, is based on the overlapping tiling and subsequent minimum error boundary cut. An optimal double toroidal patch is seamlessly repeated during the synthesis step. While the method allows only moderate texture compression it is extremely fast and easily implementable in a graphical hardware for purpose of real-time rendering.

    Článek popisuje jednoduchou metodu pro bezešvé rozšíření přírodních barevných textur. Nová metoda, kterou nazýváme "váleček", je založena překrývajících se oblastech, které jsou následně rozříznuty podlekritéria minimální chyby. Optimální dvojitě toroidních oblast se bezešvě opakuje v kroku syntézy. Metoda dovoluje omezenou kompresi textur, nicméně je extrémně rychlá a umožňuje implementaci přímo v grafickém procesoru pro zobrazení v reálném čase.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0131368

     
     

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.