Počet záznamů: 1  

Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování

  1. 1.
    0383605 - MÚ 2013 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování.
    [Regularities and dependences as an environment for inquiry based education.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2012 - (Ausbergerová, M.; Bastl, B.; Lávička, M.), s. 69-74. ISBN 978-80-86843-38-4.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Srní na Šumavě (CZ), 08.11.2012-10.11.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: teachers profession * inquiry based education * primary school
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Požadavky na profesní kompetence učitele rostou. Ukazuje se, že pro prohlubování a zkvalitňování znalostí budoucích učitelů prvního stupně základní školy zaujímají významnou roli zkušenosti s badatelsky orientovaným vzděláváním. Proto se snažíme vyhledávat a navrhovat výuková prostředí a realizovat v nich přípravu studentů učitelství tak, aby měli možnost sami prožít badatelsky orientovanou výuku z pozice žáka a uvědomit si její přínos.

    Requirements for teacher professional competence grow. It turns out that for deepening and improving the knowledge of future primary schools teachers occupy an important role the experience with inquiry based education. Therefore, we are trying to find and design learning environments and implement them in the preparation of teacher students so that they have the possibility to experience yourself inquiry based education from the position of the pupil and realize its benefits.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0213489

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.