Počet záznamů: 1  

Volební kampaň a deklarovaná volební účast ve výzkumu veřejného mínění

  1. 1.
    0380728 - SOÚ 2013 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
    Tabery, Paulína - Šamanová, Gabriela
    Volební kampaň a deklarovaná volební účast ve výzkumu veřejného mínění.
    [Election Campaign and Declared Voter Turnout in Public Opinion Polls.]
    Naše společnost. Roč. 10, č. 1 (2012), s. 19-28. ISSN 1214-438X
    Institucionální podpora: RVO:68378025
    Klíčová slova: election campaign * voter turnout * public opinion
    Kód oboru RIV: AD - Politologie a politické vědy

    Tento článek zkoumá vztah mezi záměrem jít k volbám a proměnnými týkajícími se vnímání volební kampaně v širším kontextu jiných typů proměnných, jako jsou základní socio-demografické a politické aspekty. Jedinou proměnnou týkající se volební kampaně, jež se koncipuje na jiném základě než zájem o politiku, se ukázalo být uvědomění a připuštění si vlivu kampaně na vlastní volební rozhodování.

    This article examines the relationship between voter turnout (or, precisely, turnout intention) and variables related to the perception of the election campaign in the broader context of the other types of variables such as basic socio-demographic or political characteristics. The only variable, which draws on a basis other than the interest in politics, proved to be awareness and acceptance of campaign influence on own voting behaviour.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0211361

     
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    NS_2012_1Tabery_Samanova.pdf0308.3 KBVydavatelský postprintpovolen
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.