Počet záznamů: 1
Volební kampaň a deklarovaná volební účast ve výzkumu veřejného mínění
- 1.0380728 - SOÚ 2013 RIV CZ cze J - Článek v odborném periodiku
Tabery, Paulína - Šamanová, Gabriela
Volební kampaň a deklarovaná volební účast ve výzkumu veřejného mínění.
[Election Campaign and Declared Voter Turnout in Public Opinion Polls.]
Naše společnost. Roč. 10, č. 1 (2012), s. 19-28. ISSN 1214-438X
Institucionální podpora: RVO:68378025
Klíčová slova: election campaign * voter turnout * public opinion
Kód oboru RIV: AD - Politologie a politické vědy
Tento článek zkoumá vztah mezi záměrem jít k volbám a proměnnými týkajícími se vnímání volební kampaně v širším kontextu jiných typů proměnných, jako jsou základní socio-demografické a politické aspekty. Jedinou proměnnou týkající se volební kampaně, jež se koncipuje na jiném základě než zájem o politiku, se ukázalo být uvědomění a připuštění si vlivu kampaně na vlastní volební rozhodování.
This article examines the relationship between voter turnout (or, precisely, turnout intention) and variables related to the perception of the election campaign in the broader context of the other types of variables such as basic socio-demographic or political characteristics. The only variable, which draws on a basis other than the interest in politics, proved to be awareness and acceptance of campaign influence on own voting behaviour.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0211361
Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup NS_2012_1Tabery_Samanova.pdf 0 308.3 KB Vydavatelský postprint povolen
Počet záznamů: 1