Počet záznamů: 1  

Matematická gramotnost a vyučování matematice

  1. 1.
    0376826 - MÚ 2013 RIV CZ cze B - Monografie kniha jako celek
    Hošpesová, A. - Kuřina, F. - Cachová, J. - Macháčková, Jana - Roubíček, Filip - Tichá, Marie - Vaníček, J.
    Matematická gramotnost a vyučování matematice.
    [Mathematical literacy and mathematics education.]
    1. - České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2011. 231 s. ISBN 978-80-7394-259-5
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * teacher competencies * calculi
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Kniha se zabývá různými tématy spojenými s rozvíjením matematické gramotnosti v základním matematickém vzdělávání. Autoři se soustřeďují na prolínání matematických kompetencí učitele s problémy didaktickými, zejména pak zdůrazňují systematickou praxi, v níž si žák buduje vlastní matematický svět. Je věnována pozornost motivaci, probuzení a udržení zájmu o matematiku zejména systematickou prací s vhodnými modely, soustavou přitažlivých úloh a jejich tvořením a využíváním výpočetní techniky.

    The book discussed different issues connected with development of mathematical literacy in primary mathematics education. The authors emphasize links between and blending of a teacher's mathematical competences with didactic issues, namely the emphasis on the systematic practice in which the pupils construct their own mathematical world. Authors' attention was directed at motivation, at arousing and sustaining pupils' interest in mathematics, especially through systematic work with suitable models, through sets of attractive problems and their posing, and through the use of information technologies.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209134

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.