Počet záznamů: 1  

Szapuová, M. (ed). 2009. Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií

  1. 1.
    0374231 - SOÚ 2012 RIV CZ cze R - Recenze
    Červinková, Alice
    Szapuová, M. (ed). 2009. Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií.
    [Szapuová, M. 2009. (ed). Situated science. Appearances nad contexts of knowledge production. Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií.]
    [SZAPUOVÁ, M.: Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií]. Gender, rovné příležitosti, výzkum. Sociologický ústav AV ČR, v. v. i. Roč. 12, č. 1 (2011), s. 77-82. ISSN 1213-0028
    Grant CEP: GA MŠMT OK08007
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: Higher education policy * Bologna process
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie

    Kniha vychází z kvalitativního výzkumu, který se uskutečnil ve dvou akademických institucích, ve kterých sledoval proměny vědecké práce. Editorkou knihy je M. Szapuová, dalšími autorkami L. Kobová a Z. Kiczková. Témata, která autorky otevírají, analyzují a diskutují v jednotlivých kapitolách, představují důležité příspěvky do současné debaty o proměně vysokých škol a vědy.

    The book is based on qualitative research conducted in two research institutions. The aim of the publication is to explore (not only gendered) aspects of changing academic environment. The publication is edited by M. Szapuová, co-authored by L. Kobová a Z. Kiczková. Topics analyzed and discussed in particular chapters represent important contribution to contemporary debates on higher education and science.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0207196

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.