Počet záznamů: 1
Szapuová, M. (ed). 2009. Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií
- 1.0374231 - SOÚ 2012 RIV CZ cze R - Recenze
Červinková, Alice
Szapuová, M. (ed). 2009. Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií.
[Szapuová, M. 2009. (ed). Situated science. Appearances nad contexts of knowledge production. Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií.]
[SZAPUOVÁ, M.: Situovaná veda. Podoby a kontexty tvorby poznania“ . Bratislava: Filozofická fakulta UK v Bratislave, Centrum rodových štúdií]. Gender, rovné příležitosti, výzkum. Sociologický ústav AV ČR, v. v. i. Roč. 12, č. 1 (2011), s. 77-82. ISSN 1213-0028
Grant CEP: GA MŠMT OK08007
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
Klíčová slova: Higher education policy * Bologna process
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
Kniha vychází z kvalitativního výzkumu, který se uskutečnil ve dvou akademických institucích, ve kterých sledoval proměny vědecké práce. Editorkou knihy je M. Szapuová, dalšími autorkami L. Kobová a Z. Kiczková. Témata, která autorky otevírají, analyzují a diskutují v jednotlivých kapitolách, představují důležité příspěvky do současné debaty o proměně vysokých škol a vědy.
The book is based on qualitative research conducted in two research institutions. The aim of the publication is to explore (not only gendered) aspects of changing academic environment. The publication is edited by M. Szapuová, co-authored by L. Kobová a Z. Kiczková. Topics analyzed and discussed in particular chapters represent important contribution to contemporary debates on higher education and science.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0207196
Počet záznamů: 1