Počet záznamů: 1  

Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice

  1. 1.
    0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
    [Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Požadavky na úroveň funkční matematické gramotnosti rostou. To klade velké nároky na profesionální kompetence učitelů. K nim patří také dovednost reagovat na heterogenitu a vytvářet podmínky pro rozvoj vzdělávacích předpokladů všech žáků. Heterogenita není chápána jako problém, ale jako jev přirozený a v určitých oblastech podnětný.

    The need that pupils achieve functional mathematical literacy grows. It makes considerable demands on teachers' professional competences, including their ability to react on heterogeneity and to create conditions for developmnet of all pupils' educational prerequisites. Heterogeneity is not grasped as a problem but as something natural and in some aspects challenging.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.