Počet záznamů: 1
Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice
- 1.0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Hošpesová, A. - Tichá, Marie
Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
[Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
[Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
Požadavky na úroveň funkční matematické gramotnosti rostou. To klade velké nároky na profesionální kompetence učitelů. K nim patří také dovednost reagovat na heterogenitu a vytvářet podmínky pro rozvoj vzdělávacích předpokladů všech žáků. Heterogenita není chápána jako problém, ale jako jev přirozený a v určitých oblastech podnětný.
The need that pupils achieve functional mathematical literacy grows. It makes considerable demands on teachers' professional competences, including their ability to react on heterogeneity and to create conditions for developmnet of all pupils' educational prerequisites. Heterogeneity is not grasped as a problem but as something natural and in some aspects challenging.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947
Počet záznamů: 1