Počet záznamů: 1  

Dziecko i matematyka

  1. 1.
    0331724 - MÚ 2010 PL pol M - Část monografie knihy
    Kuřina, F. - Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Dzieciece wyobrazeniai elementarne zdolnosci geometryczne.
    [On children's images and geometrical literacy.]
    Dziecko i matematyka. Rzeszow: Wydawnictwo Universytetu Rzieszowkiego, 2009 - (Swoboda, E.), s. 69-80. ISBN 978-83-7338-472-9
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical education * 6-years old children * geometrical images * geometrical literacy
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    Proces abstrahowania (jeden z typowych rysów matematyki) može byc obserwowany v dzieciecych rysunkach i interpretacjach rysunków. Chociaz temat ten jest bardzo istotny dla praktyki szkolnej, czesto jest pomijany. W naszych badaniach zajmujemy sie geometrycznymi kompetencjami dzieci na poszatku ich szkolnej kariery. W tym rozdziale opisujeme wyniki badan pilotazowych prowadzonych wśród dzieci przedszkolnych.

    The process of abstraction (one of the features typical for mathematics) can be observed in children's drawings and interpretations of pictures. Although this issue is crucially important with respect to school practice they are often neglected. In our research we investigated geometrical competences of children at the beginning of school attendance. The chapter describes the results of several pilot studies undertaken with preschoolers.

    Proces abstrakce (jeden z typických rysů matematiky) je možné pozorovat na dětských kresbách a interpretacích obrázků. Ačkoli je toto téma velmi důležité pro školskou praxi, je často opomíjeno. Ve výzkumu se dlouhodobě zabýváme geometrickými kompetencemi dětí na počátku školní docházky. Kapitola popisuje výsledky pilotní studie uskutečněné s dvaceti pěti předškolními dětmi.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0177164

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.