Počet záznamů: 1  

Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky

  1. 1.
    0314453 - MÚ 2009 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Tichá, Marie
    Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky.
    [Problem posing in frame of teacher training.]
    11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. Plzeň: Vydavatelský servis, 2008 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 309-314. ISBN 978-80-86843-21-6.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./. Srní (CZ), 06.11.2008-08.11.2008]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competence of teachers * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    V centru úvah o vzdělávání učitelů je hledání cest jak zkvalitňovat jejich profesní kompetence. Zaměřujeme se proto na prohlubování didaktických znalostí obsahu. Zkušenosti z práce se studenty učitelství i učiteli působícími v praxi ukazují, že přínosné je rozvíjení dovednosti tvořit úlohy.

    In the centre of the considerations on teachers´education is searching for the ways how to enhance their professional competence. Therefore we focus on improvement of pedagogical content knowledge. Experience based on the work with both teacher students and in/service teachers show that especially beneficial is development of ability in problem posing.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0164957

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.