Počet záznamů: 1
Marketing území jako celku - jeden z předpokladů rozvoje turizmu na Šumavě
- 1.0170604 - UEK-B 20013070 CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
Těšitel, Jan - Kušová, Drahomíra - Bartoš, Michael
Marketing území jako celku - jeden z předpokladů rozvoje turizmu na Šumavě.
[Marketing of the Šumava Region - the precondition for development of tourism.]
6 Mezinárodní konference:cestovní ruch, regionální rozvoj a vzdělávání. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, katedra cestovního ruchu, 2001 - (Hasman, M.; Říha, J.; Šittler, E.), s. 177-178. ISBN 80-7040-489-2.
[The 6th International Conference: Travel Trade, Regional Development and Education. Tábor (CZ), 28.03.2001-30.03.2001]
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z6087904
Klíčová slova: tourism * marketing * Šumava Mts.
Kód oboru RIV: AE - Řízení, správa a administrativa
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0067688
Počet záznamů: 1