Počet záznamů: 1  

Analysis of Guideline Compliance - a Data Mining Approach

  1. 1.
    0103328 - UIVT-O 20040069 RIV NL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Svátek, V. - Říha, Antonín - Peleška, Jan - Rauch, J.
    Analysis of Guideline Compliance - a Data Mining Approach.
    [Analýza shody dat s doporučeními - přístup založený na dolování dat.]
    Computer-Based Support for Clinical Guidelines and Protocols. Amsterdam: IOS Press, 2004 - (Kaiser, K.; Miksch, S.; Tu, S.), s. 157-161. Studies in Technology and Informatics, 101. ISBN 1-58603-279-8. ISSN 0926-9630.
    [CGP 2004. Symposium on Computerized Guidelines and Protocols. Prague (CZ), 12.04.2004-14.04.2004]
    Grant CEP: GA MŠMT LN00B107
    Klíčová slova: guideline compliance * data mining * hypertension management
    Kód oboru RIV: BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

    While guideline-based decision support typically requires human interaction, online analysis of guideline compliance can be performed to large extent automatically. We examine the possibility of automatic detection of potential non-compliance followed up with (statistical) association mining. Only frequent associations of non-compliance patterns with various patient data are submitted to medical expert for interpretation. The initial experiment was carried out in the domain of hypertension management.

    Zatímco podpora rozhodování na podkladě doporučení typicky vyžaduje lidskou interakci, online analýza shody s doporučeními se může provádět do značné míry automaticky. Zjišťujeme možnost automatické detekce potenciálních neshod s následným hledáním asociací pomocí metod dolování dat. Lékaři se k interpretaci předkládají pouze časté asociace vzorů neshod s různými daty pacientů. Počáteční experiment se prováděl v oblasti diagnostiky a léčby arteriální hypertenze.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0010639
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.