Počet záznamů: 1
Strategies for Innovation in Tertiary Education: Producing Mode III Knowledge and Personal Capital
- 1.0101654 - SOU-Z 20043126 RIV CZ eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
Vitásková, Anna - Harkins, A.
Strategies for Innovation in Tertiary Education: Producing Mode III Knowledge and Personal Capital.
[Strategie inovace terciárního vzdělání: vytváření znalostí III. modu a osobní kapitál.]
Public Proofs, Science, Technology and Democracy. Paříž: Centre de Sociologie de l´Innovation, 2004, s. 181-182.
[Public Proofs: Science, Technology, and Democracy. Paříž (CZ), 08.08.2004]
Grant CEP: GA AV ČR IBS7028302
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z7028912
Klíčová slova: mode III knowledge production * innovation * terciary education
Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie
The goal of this paper is to demonstrate how personal capital and social capital can be enhanced by the recognition and development of Mode III knowledge production. Our approach employs nine sets of framers (technology, context, process, knowledge, culture/value, role, learning, application, policy/decision) for tertiary education services in support of routine, continuous innovation at the level of the individual.It is assumed that simple framers can be acquired by žordinary individuals practicing implicate professionalism, and that their communication and collaboration with tertiary education can thereby expand. Our guiding assumptions has been that tacit knowledge is positioned within the individual, and that explicit knowledge emerges as a product of individuals who endeavor to selectively apply their knowledge in the forms of personal and social capital in support of continuous innovation.
Cílem této studie je ukázat, jak je možné posílit osobní a společenský kapitál uznáním a rozvojem tvorby znalostí III. modu. Naše řešení je postaveno na devíti souborech utvářejících složek (‚framers') (technologie, kontext, proces, znalosti, kultura/hodnota, role, učení se, aplikace, politika/rozhodování) terciárních vzdělávacích služeb podporujících rutinní neustálou inovaci na úrovni jednotlivce. Předpokládá se, že jednoduché složky si mohou osvojit ‚obyčejní' jednotlivci, kteří uplatňují implicitní profesionalismus, a že jejich komunikaci a spolupráci s terciárním vzděláváním je proto možné rozšířit. Našimi základními předpoklady bylo, že postavení implicitních znalostí je v rámci jednotlivce a explicitní znalosti se objevují jako produkt jednotlivců, kteří se snaží selektivně uplatňovat své znalosti formou osobního a společenského kapitálu podporujícího neustálou inovaci.
Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0009063
Počet záznamů: 1