Počet záznamů: 1  

Finite Element Modelling for Optimal Track Subgrade Design

  1. 1.
    0089790 - ÚTAM 2008 RIV GB eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Jiroušek, Ondřej - Jíra, J. - Horníček, L.
    Finite Element Modelling for Optimal Track Subgrade Design.
    [Optimalizace železničního spodku pomocí metody konečných prvků.]
    Eleventh International Conference on Civil, Structural and Environmental Computing. Glasgow, UK: Civil-Comp Press, 2007 - (Topping, B.), s. 16-21. ISBN 978-1-905088-15-7.
    [International conference Civil, structural and environmental computing /11./. St. Julians (MT), 18.09.2007-21.09.2007]
    Grant ostatní: evropská komise(XE) FP-031515
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z20710524
    Zdroj financování: R - rámcový projekt EK
    Klíčová slova: finite element modeling * geogrid * track design * bearing capacity
    Kód oboru RIV: JM - Inženýrské stavitelství

    This paper shows possibilities of a combination of finite element modeling and laboratory testing to investigate the reinforcing possibilities of the geogrids used for optimal track design. Deformation characteristics of different designs of the subgrade system with or without the reinforcing geogrid together with characterization of the bearing capacity of these designs are the main objectives of the study.

    Článek se zabývá možnostmi využití numerického modelování pro stanovení optimálního návrhu železničního spodku. Jednotlivé metody zvýšení únosnosti za použití různých druhů geosyntetik jsou srovnány s výsledky laboratorních zkoušek.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0150883

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.