Počet záznamů: 1  

K sestavení matematicko-fyzikálního modelu silně nelineární pseudoplanetové soustavy se třemi dvojnásobnými satelity a k řešení jeho dynamických vlastností. II - Numerická analýza v prostředí MATLAB/Simulink

  1. 1.
    0022867 - ÚT 2006 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hortel, Milan - Škuderová, Alena
    K sestavení matematicko-fyzikálního modelu silně nelineární pseudoplanetové soustavy se třemi dvojnásobnými satelity a k řešení jeho dynamických vlastností. II - Numerická analýza v prostředí MATLAB/Simulink.
    [To the composition of mathematical physical model of strong nonlinear planetary gearbox with three double satellite gears and to the solution of its dynamic properties. II - Numerical analysis in system Matlab/Simulink.]
    International Scientific Conference held on the occasion of the 55th anniversary of founding the Faculty of Mechanical Engineering of the VSB - Technical University of Ostrava. Session 8 - Applied Mechanics. Ostrava: VŠB-TU, 2005 - (Zapoměl, J.; Sikora, R.), s. 43-48. ISBN 80-248-0889-7.
    [International Scientific Conference held on the occasion of the 55th anniversary of founding the Faculty of Mechanical Engineering of the VSB - Technical University of Ostrava. Ostrava (CZ), 07.09.2005-09.09.2005]
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z20760514
    Klíčová slova: nonlinear dynamics * gears * simulation in Matlab/Simulink
    Kód oboru RIV: BI - Akustika a kmity

    Boční zubové vůlev záběru kinematických dvojic – ozubených kol způsobené technologií výroby ozubení, výrobními či montážními tolerancemi např. při montáži – smontovatelnosti planetových soustav apod., hrají v dynamice vysokootáčkových lehkých převodových soustav významnou úlohu. S tím úzce souvisí i problematika vlivu tlumení v mazacích vrstvách zabírajících boků zubů jakož i v olejové vrstvě zubových vůlí na kvalitativní a kvantitativní chování – rázy nelineárních parametrických soustav.

    Lateral backlash in gear mesh due to production technology of planetary gearbox, mounting and manufacturing tolerance have in dynamics of high speed light gear systems an important role. Problems of damping influence in the lubricant layer in gear mesh as well as in the oil layer in gear backlash have connection with qualitative and quantitative behaviour - impacts in such nonlinear parametric systems.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0111575

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.