Number of the records: 1  

Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives

  1. 1.
    SYSNO0331700
    TitleProblem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
    TitleTvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy
    Author(s) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Source Title Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. S. 445-449. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto
    Conference CIEAEM 61, Quebeck, 26.07.2009-31.07.2009
    Document TypeKonferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Czech Science Foundation (CSF), CZ - Czech Republic
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Languageeng
    CountryIT
    Keywords mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing
    Permanent Linkhttp://hdl.handle.net/11104/0177147
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.