Number of the records: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
SYS 0331700 LBL 02578^^^^^2200289^^^450 005 20240103192321.9 100 $a 20091111d m y slo 03 ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a IT 200 1-
$a Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives 215 $a 5 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0331733 $1 011 $a 1592-5137 $1 200 1 $a Quaderni di Ricerca in Didattica $i Scienze Matematiche $v S. 445-449 $1 210 $a Palermo $c GRIM $d 2009 $1 702 1 $a Di Paola $b Benedetto $4 340 541 1-
$a Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy $z cze 610 0-
$a mathematical education 610 0-
$a teachers training 610 0-
$a subject didactical competence 610 0-
$a problem posing 700 -1
$3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Number of the records: 1