Number of the records: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
- 1.
SYSNO 0331700 Title Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives Title Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy Author(s) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI Source Title Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. S. 445-449. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto Conference CIEAEM 61, Quebeck, 26.07.2009-31.07.2009 Document Type Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA406/08/0710 GA ČR - Czech Science Foundation (CSF), CZ - Czech Republic CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Language eng Country IT Keywords mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing Permanent Link http://hdl.handle.net/11104/0177147
Number of the records: 1