Počet záznamů: 1

Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci

  1. 1.
    0343544 - MU-W 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
    [Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství

    V příspěvku se zabýváme některými otázkami spojenými s vytvářením a vyhledáváním podnětných výukových prostředí a možnostmi, které pro zkvalitnění vzdělávání poskytují. je vymezen pojem "podnětné výukové prostředí". Jsou uvedeny ukázky možností, které poskytuje podnětné prostředí pro přirozenou diferenciaci, jako jednu z forem vnitřní diferenciace.

    In the contribution we will discuss several questions related to the creation and discovery of substantial learning environments and the potential they bear for general improvement of education. The concept of "substantial learning environment" will be characterized. We will also demonstrate what potential it has for natural differentiation as one of the forms of inner motivation.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996