Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě

Čmejrková Světla



Název
Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
Překlad názvu
Intertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity
Autor
lupa Čmejrková Světla UJC-A - Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Zdroj.dok.
lupa Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej. S. 179-189. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 / Mazur J. ; Małyski A. ; Sobstyl K.
Vyd.údaje
11 s.
Druh dok.
C
Jazyk dok.
cze
Země vyd.
PL
Klíč.slova
ethnic stereotype * topos of common origin * self-image * advertising
Databáze
zc - Konferenční příspěvek (zahraniční konference)
Trvalý link
http://hdl.handle.net/11104/0194662