Mystifikace v mediálním a reklamním dialogu: kódové a stylové předstírání (a jeho proměny v čase)

Hoffmannová Jana



Název
Mystifikace v mediálním a reklamním dialogu: kódové a stylové předstírání (a jeho proměny v čase)
Překlad názvu
Mystification in media and advertising dialogue: pretenses in code and style (and their transformations over time)
Autor
lupa Hoffmannová Jana UJC-A - Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Zdroj.dok.
lupa Odbicie ważnych wydarzeń historycznych w języku i w literaturze czeskiej. S. 215-226. - Poznań : Instytut filologii słowiańskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2010
Vyd.údaje
12 s.
Druh dok.
M
Jazyk dok.
cze
Země vyd.
PL
Klíč.slova
media texts * advertising dialogue
Databáze
zm - Část monografie
Trvalý link
http://hdl.handle.net/11104/0006311