Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives

Tichá Marie



Název
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
Překlad názvu
Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy
Autor
lupa Tichá Marie MU-W - Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Zdroj.dok.
lupa Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier. S. 357-360. - Montréal : Université de Montréal, 2009
Vyd.údaje
4 s.
Druh dok.
C
Jazyk dok.
eng
Země vyd.
CA
Klíč.slova
mathematical education * teacher training * subject didactical competence
Databáze
zc - Konferenční příspěvek (zahraniční konference)
Trvalý link
http://hdl.handle.net/11104/0175637