Search results
- 1.0518373 - ÚI 2020 RIV CZ eng L4 - Software
Martinková, Patrícia - Hladká, Adéla
ShinyItemAnalysis: Test and Item Analysis, Version 1.3.1.
Internal code: ShinyItemAnalysis Version 1.3.1 ; 2019
Technical parameters: Webová aplikace připravená v statistickém prostředí R pomocí nadstavby shiny, R software package
Economic parameters: Nová verze umožňuje zadavatelům znalostních a psychologických testů provádět komplexní analýzu testů a jejich položek, včetně analýzy férovosti vůči skupinám. Eliminuje nutnost využívání komerčních softwarů nebo zadávání této práce dalším subjektům.
R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : student assessment * item analysis * item response theory * differential item functioning
OECD category: Statistics and probability
https://shiny.cs.cas.cz/ShinyItemAnalysisV131/
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0303529 - 2.0518372 - ÚI 2020 RIV CZ eng L4 - Software
Hladká, Adéla - Martinková, Patrícia
difNLR: DIF and DDF Detection by Non-Linear Regression Models, Version 1.3.0.
Internal code: difNLR - Version 1.3.0 ; 2019
Technical parameters: R software package
Economic parameters: Umožňuje zadavatelům znalostních a psychologických testů provádět analýzu férovosti testů a jejich binárních, ordinálních a nominálních položek. Obsahuje nové metody založené na zobecnění logistické regresi.
R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : differential item functioning * differential distractor functioning * item analysis * non-linear regression * logistic regression
OECD category: Statistics and probability
https://CRAN.R-project.org/package=difNLR
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0303526
Research data: CRAN - 3.0462225 - ÚI 2017 RIV CZ eng L4 - Software
Martinková, Patrícia - Leder, O. - Drabinová, Adéla
Test and Item Analysis Version 0.2.
Internal code: ShinyItemAnalysis Version 0.2 ; 2016
Technical parameters: webová aplikace připravená v statistickém prostředí R pomocí nadstavby Shiny
Economic parameters: Nová verze umožňuje zadavatelům znalostních a psychologických testů provádět komplexní analýzu testů a jejich položek, včetně analýzy férovosti vůči skupinám. Eliminuje nutnost využívání komerčních softwarů nebo zadávání této práce dalším subjektům.
R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : student assessment * item analysis * item response theory
Subject RIV: AM - Education
https://shiny.cs.cas.cz/ShinyItemAnalysisV02/
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0261716
Research data: CRAN R project - 4.0460417 - ÚI 2017 RIV CZ eng L4 - Software
Drabinová, Adéla - Martinková, Patrícia - Zvára, K.
difNLR: Detection of Dichotomous Differential Item Functioning (DIF) by Non-Linear Regression Function.
Internal code: difNLR - Version 0.1.0 ; 2016
Technical parameters: R software package
Economic parameters: Umožňuje zadavatelům znalostních a psychologických testů provádět analýzu férovosti testů a jejich položek. Obsahuje novou metodu založenou na nelineární regresi.
R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : differential item functioning * item analysis * non-linear regression
Subject RIV: BB - Applied Statistics, Operational Research
https://cran.rstudio.com/web/packages/difNLR/
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0260512
Research data: CRAN R project - 5.0455916 - ÚI 2016 RIV CZ eng L4 - Software
Martinková, Patrícia - Leder, O.
Test and Item Analysis.
Internal code: ShinyItemAnalysis Version 0.1 ; 2015
Technical parameters: webová aplikace připravená v statistickém prostředí R pomocí nadstavby Shiny
Economic parameters: Umožňuje zadavatelům znalostních a psychologických testů provádět komplexní analýzu testů a jejich položek za účelem následného vylepšování bez nutnosti využívání komerčních softwarů nebo zadávání této práce dalším subjektům. Slouží jako instruktážní nástroj pro demonstraci pokročilých nástrojů analýzy testů.
R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : student assessment * item analysis * item response theory models
OECD category: Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
https://shiny.cs.cas.cz/ShinyItemAnalysisV01/
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0256512