Search results

  1. 1.
    0323372 - FLÚ 2009 RIV CZ cze C - Conference Paper (international conference)
    Boháček, Kryštof
    Proč barbary hlava nebolí. Ke struktuře raných dialogů a smyslu aporií v dialogu Charmidés.
    [Why Barbarians don't have Headaches. The structure of early dialogues and the sense of the apories in Charmides.]
    Platónův dialog Charmidés. Praha: OIKOYMENH, 2008 - (Havlíček, A.), s. 7-34. ISBN 978-80-7298-258-5.
    [4. platónské symposium na téma Platónův dialog Charmidés. Praha (CZ), 11.11.2004-12.11.2004]
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z90090514
    Keywords : Plato * Socrates * Charmides
    Subject RIV: AA - Philosophy ; Religion
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0171352
     
     
  2. 2.
    0031681 - FLÚ 2006 RIV CZ cze C - Conference Paper (international conference)
    Boháček, Kryštof
    Statický a dynamický model výchovy v antice.
    [Static and Dynamic Model of Education in Clasical Times.]
    Výchova a tradice evropského myšlení. Plzeň: Aleš Čeněk, 2003 - (Demjančuk, N.; Demjančuková, D.; Stark, D.), s. 61-74. ISBN 80-86473-49-X.
    [Výchova a tradice evropského myšlení. Plzeň (CZ), 17.09.2002-18.09.2002]
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z9009908
    Keywords : Plato * Sophists * ancient Philosophy
    Subject RIV: AA - Philosophy ; Religion
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0132352
     
     
  3. 3.
    0031679 - FLÚ 2006 RIV CZ cze C - Conference Paper (international conference)
    Boháček, Kryštof
    Filosofie mezi universitou a univerzalitou.
    [Philosophy between University and Universality.]
    Univerzita v novém mileniu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2004 - (Demjančuk, N.), s. 109-121. ISBN 80-86473-62-7.
    [Univerzita v novém mileniu. Plzeň (CZ), 23.10.2003-24.10.2003]
    R&D Projects: GA ČR GA401/02/0910
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z9009908
    Keywords : Europe * University * Europeanism
    Subject RIV: AA - Philosophy ; Religion
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0132351
     
     


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.