Search results
- 1.0580428 - PSÚ 2025 CZ cze N - Newspaper Article
Smolík, Filip
V prenatálním období už dítě rozezná rozdíl mezi jazyky.
Týdeník Květy. Roč. 190, Č. 1 (2024), s. 19-21. ISSN 0023-5849
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularization of science
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0349205File Download Size Commentary Version Access 0580428 N Smolík_V prenatálním...celý článek.pdf 1 3.7 MB Publisher’s postprint require 0580428 N Smolík_V prenatálním období....pdf 0 682.8 KB Publisher’s postprint require - 2.0559894 - PSÚ 2023 CZ cze N - Newspaper Article
Smolík, Filip - Paillereau, Nikola
Věda do praxe: Projekt Dovyko pomůže s dětskou řečí.
Vědavýzkum.cz. srpen (2022). ISSN 2533-4522
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularization of science
https://vedavyzkum.cz/transfer-znalosti-a-spoluprace/transfer-znalosti-a-spoluprace/veda-do-praxe-projekt-dovyko-pomuze-s-detskou-reci
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0333020 - 3.0556341 - PSÚ 2023 CZ cze N - Newspaper Article
Smolík, Filip
Psycholog: Mladší ukrajinští žáci můžou zvládnout češtinu za rok.
Zpravodajství ČTK. duben (2022)
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0330618 - 4.0555218 - PSÚ 2022 CZ cze N - Newspaper Article
Smolík, Filip
Osvojování mateřského jazyka začíná už v děloze, říká psycholingvista.
Vědavýzkum.cz. únor (2021). ISSN 2533-4522
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularization of science
https://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/socialne-ekonomicke-vedy/Osvojovani-materskeho-jazyka-zacina-uz-v-deloze-rika-psycholingvista/
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0329742 - 5.0158161 - PSU-E 20000037 SIGLE CZ cze N - Newspaper Article
Smolík, Filip
Tajemství.
[A mystery.]
MF Dnes. - (2000), s. 21. ISSN 1210-1168
Institutional research plan: CEZ:AV0Z7025918
Keywords : grammatical rules * language acquisition
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0055599