Search results
- 1.0586431 - PSÚ 2025 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip
Veletrh vědy - motorické učení. Rozhovor s F. Smolíkem.
[TV rozhovor]. - Praha: ČT24, 1.6.2024
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://app.newtonmedia.eu/cs-cz/monitoring/OP-19-4141/9949b9ab-0a08-47dc-9793-6364e8d00150/search/1709098/articles/303418116
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0353958 - 2.0583557 - PSÚ 2025 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip
Mezinárodní den mateřského jazyka.
[TV rozhovor]. - Praha: Česká televize, Studio 6, 21.2.2024
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096902795-studio-6/224411010100221/cast/1028999/
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0351573 - 3.0579612 - PSÚ 2024 CZ eng E - Electronic Document
Smolík, Filip
Interview with Prof. Filip Smolik, Organizing Committee Chair of IASCL 2024.
[rozhovor]. - Praha: Youtube, 22.5.2023
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://www.youtube.com/watch?v=fFqsj2EG2IY
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0348427 - 4.0570461 - PSÚ 2024 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip - Ulrichová, S.
Čekám potomka a poslouchám klasiku. Zvýším tak IQ svého dítěte?
[rozhlasový článek]. - Praha: Český rozhlas D-dur, 11.12.2022
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://d-dur.rozhlas.cz/cekam-potomka-a-posloucham-klasiku-zvysim-tak-iq-sveho-ditete-8953974
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0341753 - 5.0570365 - PSÚ 2024 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip
Týden mozku: mozek a jazyk.
[TV rozhovor]. - Praha: Česká televize, Studio 6, 15.3.2023
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096902795-studio-6/223411010100315/
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0341664 - 6.0568083 - PSÚ 2024 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip - Vrbová, D. (ed.)
Jak se děti učí mateřskou řeč a jak je to pro ně obtížné, nebo naopak lehké.
[rozhlasový pořad]. - Praha: Český rozhlas Plus, studio Leonardo, 2023
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://program.rozhlas.cz/zaznamy#/plus/2023-02-04
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0339443 - 7.0565830 - PSÚ 2023 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip
Rozhovor s psycholingvistou Filipem Smolíkem: Jak moc je pro Ukrajince obtížné naučit se češtinu? Jak dlouho potrvá dětem adaptovat se na český jazyk a na jakých faktorech to závisí?
[TV pořad]. - Praha: Nova, 2022
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://tn.nova.cz/videa/4950-zive-vstupy-a-rozhovory/224604-rozhovor-s-psycholingvistou-filipem-smolikem
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0337322 - 8.0561224 - PSÚ 2023 CZ cze E - Electronic Document
Paillereau, Nikola - Kadavá, Šárka - Jarůšková, Lucie - Smolík, Filip
www.dovyko.cz.
[webové stránky]. - Praha: PSÚ, 2022
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://www.dovyko.cz/o-nas/
Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0333911 - 9.0556735 - PSÚ 2023 CZ cze E - Electronic Document
Smolík, Filip
Doc. Filip Smolík, Psychologický ústav AV ČR k výuce českého jazyka pro příchozí ukrajinské děti.
[video]. - Praha: AV ČR - Youtube, 2022
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://www.youtube.com/watch?v=J-Ae4tBIqtU
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0330897 - 10.0556727 - PSÚ 2023 CZ cze E - Electronic Document
Bláhová, Veronika - Smolík, Filip
Porozumění jazykům u dětí ve věku 30 měsíců (Radiodokument).
[rozhlasový pořad]. - Praha: Český rozhlas Vltava, 2022
Institutional support: RVO:68081740
Keywords : popularizace vědy * popularisation of science
https://program.rozhlas.cz/zaznamy#/vltava/2022-04-21
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0330885