Search results
- 1.0366834 - PSÚ 2012 RIV CZ cze A - Abstract
Fráňová, Lenka - Preiss, M.
Zjišťování ego vývoje pomocí Testu doplňování vět.
[Assessing ego development using Sentence Completion Test.]
V. česko-slovenská konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku: Program a anotace příspěvků konference. Praha: Centrum adiktologie, Psychiatrická klinika 1. lékařské fakulty a VFN, Univerzita Karlova v Praze, 2006. s. 37-37.
[Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 23.01.2006-25.01.2006, Praha]
R&D Projects: GA ČR GA406/05/0915
Institutional research plan: CEZ:AV0Z70250504
Keywords : ego development * projective methods * sentence completion
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0201687 - 2.0366827 - PSÚ 2012 AU eng A - Abstract
Fráňová, Lenka - Lukavský, Jiří - Preiss, M.
Academic underachievement and perceived level of depression.
6th International Congress of Neuropsychiatry: Program and abstracts. Sydney: International Neuropsychiatric Association, 2006. x-x.
[International Congress of Neuropsychiatry /6./. 10.09.2006-14.09.2006, Sydney]
R&D Projects: GA ČR GA406/05/0915
Institutional research plan: CEZ:AV0Z70250504
Keywords : academic underachievement * depressive symptoms * elementary school
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0201682 - 3.0366821 - PSÚ 2012 SK cze A - Abstract
Fráňová, Lenka
Jak děti zobrazují školu kresbou a příběhem.
[How children represent school by a painting and a story.]
VII. česko-slovenská konference Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: program a abstrakta. ??, 2008. x-x.
[Kvalitatívny přístup a metódy vo vedách o človeku. 21.01.2008-22.01.2008, Bratislava]
R&D Projects: GA ČR GA406/05/0915
Institutional research plan: CEZ:AV0Z70250504
Keywords : elementary school * projective methods * story
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0201678 - 4.0366812 - PSÚ 2012 RIV DE eng A - Abstract
Preiss, M. - Fráňová, Lenka
Academic achievement in relation to depressive symptomatology, intelligence, and neuropsychological variables.
29th International Congress of Psychology: Scientific Program/Abstracts. Berlín: IUPsyS - DGPs - BDP, 2008. s. 1-1.
[International Congress of Psychology /XXIX/. 21.07.2008-25.07.2008, Berlin]
R&D Projects: GA ČR GA406/05/0915
Institutional research plan: CEZ:AV0Z70250504
Keywords : depressive symptoms * academic achievement * neuropsychology
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0201673 - 5.0319545 - PSÚ 2009 SIGLE CZ eng A - Abstract
Fráňová, Lenka
The Children's Depression Inventory in Studying the Relationship Between Depressive Symptoms and School Achievement.
[Sebeposuzovací škála depresivity pro děti ve studiu vztahu mezi depresivními symptom a školním výkonem.]
10th European Congress of Psychology. Praha: EFPA/UPA, 2007 - (Polišenská, V.; Šolc, M.; Kotrlová, J.). 278 s. ISBN 978-80-7064-017-3.
[10th European Congress of Psychology. 03.07.2007-06.07.2007, Praha]
R&D Projects: GA ČR GA406/05/0915
Institutional research plan: CEZ:AV0Z70250504
Keywords : depressive symptoms * psychodiagnostics * school achievement
Subject RIV: AN - Psychology
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0168661